مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 آذر 1394 ساعت 13:212015-12-20فرهنگي

حضور بسیج مستضعفین درجشنواره فیلم عمار با ارسال 25 اثر


مسئولان معاونت فرهنگی بسیج در مرکز فیلم و نمایش و خانه موسیقی بسیج از ارسال 25 اثر بسیج مستضعفین به ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از عمارفیلم ، مهدی آذر پندار، مسئول مرکز فیلم و نمایش معاونت فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم از حضور هفت اثر مستند این مجموعه در ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار خبر داد.

آذرپندار در این باره گفت: از جمله مستندهای حاضر مرکز فیلم و نمایش بسیج مستضعفین در ششمین جشنواره عمار می توان به مستند کابوس آمریکایی درباره حماسه شهید نادر مهدوی در مقابله با حضور ناوگان امریکایی در خلیج فارس در دوران جنگ تحمیلی، قاعده بازی به کارگردانی مصطفی حریری درباره ساختار قدرت در امریکا و مستند شباز میراث خانوادگی به کارگردانی فرود عوض پور که درباره شخصیت مالکوم شباز نوه مالکوم ایکس(رهبر مسلمانان سیاهپوست امریکا) است که قرار بود در همایش افق نو در ایران شرکت کند اما به طرز مشکوکی کشته می شود، اشاره کرد.

وی ادامه داد: مستند کفش های جامانده در ساحل درباره شهید طیبه واعظی، شهید شاخص بسیج در سال 94، ابو وهب ساخته حسین پالیزدار درباره شهید حسین همدانی، تعطیلات آخر هفته مولوی راجع به شهید مولوی مصطفی جنگیزهی نماینده مقام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بسیج مستضعفین درجشنواره فیلم عمار با ارسال 25 اثر

حضور بسیج مستضعفین درجشنواره فیلم عمار با ارسال 25 اثر